Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 07, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kucharz Adam Chrząstowski ambasadorem marki Tork

Adam Chrząstowski ma wykorzystywać produkty Tork w swojej pracy (Fot. materiały prasowe)

Kucharz Adam Chrząstowski został ambasadorem szwedzkiej marki materiałów higienicznych Tork (SCA Hygiene Products) w Polsce.

Adam Chrząstowski ma swój program na antenie stacji Kuchnia+, prowadzi też blog Ancora Restaurant. Jako ambasador Tork ma wykorzystywać produkty tej marki w swojej pracy. Jest też twarzą kampanii reklamowej marki prowadzonej w mediach branżowych i Internecie. Działania realizowane pod hasłem „Hospitality - Kitchen, Dining, Cleaning, Washroom” mają na celu podkreślić kompleksowość oferty Tork. Potrwają do końca roku. Za przygotowanie kreacji oraz zakup mediów odpowiada krakowska agencja OmniPro. (DR)

(07.09.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.