Eurosport w sierpniu najpopularniejszy wśród kanałów tematycznych
Dzięki igrzyskom olimpijskim w Londynie Eurosport był najpopularniejszym kanałem tematycznym w sierpniu br.
Udział Eurosportu w porównaniu z sierpniem ub.r. wzrósł niemal dwukrotnie – z 0,65 proc. do 1,25 proc. Drugi był AXN, którego udział zwiększył się z 0,66 proc. do 1,04 proc., a trzeci Disney Channel (lider segmentu sprzed roku) – ze spadkiem z 1,37 proc. do 1,02 proc.
Dalej znalazły się: TVP Seriale – 0,81 proc. udziału (wzrost z 0,47 proc.), Cartoon Network – 0,79 proc. (wzrost z 0,74 proc.), Kino Polska – 0,78 proc. (wzrost z 0,35 proc.), Nickelodeon – 0,73 proc. (wzrost z 0,66 proc.), MiniMini – 0,68 proc. (wzrost z 0,66 proc.), TVN Style – 0,64 proc. (wzrost z 0,47 proc.) oraz Polo TV – 0,59 proc. (przed rokiem nie był monitorowany) i Disney XD – 0,59 proc. (spadek z 1,06 proc.).
Dane: Nielsen Audience Measurement. Zestawienie nie uwzględnia kanałów informacyjnych. (KOZ)
(05.09.2012)










