Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 04, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Główne telewizje nie mają już nawet połowy widowni w grupie komercyjnej

W pierwszym kwartale br. największy udział w widowni telewizyjnej miał Program 1 Telewizji Polskiej. Z kolei w grupie komercyjnej, tj. widzów mających 16-49 lat, prowadził Polsat. Łącznie główne stacje zanotowały spadek w obu grupach.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że udział TVP 1 wyniósł w sierpniu średnio 15,4 proc. (w sierpniu ub.r. było to 15,5 proc.). Spadek zanotował też Polsat, którego udział wyniósł 12,7 proc. (rok temu: 13,8 proc.). Wynik poprawiła tylko Dwójka – 11,9 proc. (11,6 proc.). TVN miał 11,3 proc. (12,9 proc.).
W grupie komercyjnej straciły wszystkie główne stacje. Liderem był tu Polsat – 14,1 proc. (15,4 proc.), przed Jedynką – 12,4 proc. (12,8 proc.), TVN – 11,9 proc. (13,4 proc.) i Dwójką – 10,5 proc. (10,6 proc.).
Łączny udział największych telewizji wśród wszystkich widzów wyniósł 51,2 proc. (rok temu było to 53,9 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej ich udział spadł poniżej połowy – do 48,8 proc. (w ub.r.: 52,2 proc.). (RUT)

 

http://chart.apis.google.com/chart?chxs=0,161818,12.5&chxt=x&chs=560x300&cht=p3&chco=224499&chd=s:JIHGf&chdl=Polsat|TVP+1|TVN|TVP+2|pozosta%C5%82e&chdlp=b&chl=14%2C1%25|12%2C4%25|11%2C9%25|10%2C5%25|51%2C2%25&chma=0,0,0,25&chtt=Udzia%C5%82y+w+widowni+telewizyjnej+w+sierpniu+br.+(grupa+16-49)&chts=323232,13

(04.09.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.