Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Wrzesień 04, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Juliusz Głuski, były rzecznik Euro 2012, założył własną agencję

Juliusz Głuski (fot. materiały prasowe)

Juliusz Głuski, były dziennikarz (m.in. "Wiadomości” TVP, Polskie Radio, "Gazeta Wyborcza”) i rzecznik Euro 2012 w Polsce, założył agencję public relations Image Doctors.

Agencja Głuskiego ma się specjalizować w zarządzaniu wizerunkiem klientów korporacyjnych oraz indywidualnych, ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania kryzysowego.
Z Głuskim pracuje Iga Wijas, która została dyrektor zarządzającą nowej agencji. (KOZ, PR)

(04.09.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.