Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Sierpień 31, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Enel-Med kusi dziennikarzy zniżkami na leczenie zębów

Centrum Medyczne Enel-Med udziela dziennikarzom rabatu na usługi stomatologiczne. Przedstawiciele branży PR dziwią się takiej formie promocji.

Ze zniżki można skorzystać po przedstawieniu w rejestracji każdego oddziału Enel-Med ważnej legitymacji członkowskiej Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich lub legitymacji prasowej.
Zdaniem Barbary Berkan, doradcy zarządu w agencji PR Liberty Group, taki pomysł można interpretować na kilka sposobów. - Metodologia tego działania chyba nie do końca została przemyślana, bo zdecydowana większość polskich dziennikarzy jest poza SDP, a i legitymacje mają tylko niektórzy - zauważa Berkan. Zastanawia się też, czy ten pomysł jest z obszaru PR, bo Enel-Med chce sobie zapewnić dobra prasę, czy CSR - bo uznano, że bez zniżek dziennikarzy nie stać na opiekę dentystyczną. - Wydaje mi się, że dziennikarzom nie polepszy się uzębienie dzięki Enel- Med, a Enel-Med może z taką ofertą trafić kulą w płot - zauważa Berkan.
Maciej Lissowski, deputy managing director w agencji Publicis, również przyznał, że nie rozumie takiej formy promowania się Enel-Med. - Nie wiem, czemu by to miało służyć - stwierdza. - Kiedyś były dla dziennikarzy zniżki na samochody, ale coś takiego?
Z Enel-Med nie udało nam się skontaktować i uzyskać wyjaśnienia, dlaczego zdecydowano się na taką formę promocji. (AMS)

(31.08.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.