Ekspozycja Heyah w przejściu podziemnym
Firma CAM Media przygotowuje ekspozycję reklamową dla sieci telefonii komórkowej Heyah (Polska Telefonia Cyfrowa) w przejściu podziemnym pod rondem Dmowskiego (skrzyżowanie ulicy Marszałkowskiej i Alei Jerozolimskich) w Warszawie.
Firma CAM Media, która specjalizuje się w tzw. transit advertising (opracowuje i realizuje kampanie reklamowe na tramwajach i autobusach), tym razem przygotowuje ekspozycję na folii reklamowej, którą pokryje 1,4 tys. mkw. powierzchni w przejściu podziemnym (ściany i sufit). Reklama jest częścią kampanii sieci komórkowej Heyah. Hasło ”68 grosików poza sieciunią” promuje nowe ceny operatora. Przygotowanie całej ekspozycji zajmie tydzień. Będzie ona prezentowana w przejściu podziemnym przez trzy miesiące. Kreację layoutu przygotowała agencja reklamowa G7, a zakup powierzchni przeprowadził Optimum Media OMD.(JW, 14.12.2005)
