Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 23, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Przeagencja przygotuje serwis internetowy dla Frugo

Przeagencja wygrała przetarg firmy FoodCare na stworzenie nowego serwisu internetowego dla marki Frugo.

Przeagencja obsługuje już Frugo w mediach społecznościowych. - Koncepcja kreatywna serwisu przedstawiona przez Przeagencję doskonale wpisała się w niestandardowy styl Frugo - mówi Krzysztof Beling, brand manager Frugo. (TW)

(23.08.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.