"Młody Technik" stawia na nowe technologie
![](/images/contents/photo_29128_1456627380_big.jpg)
"Młody Technik" używa jednocześnie tytułu "m.technik"
Miesięcznik "Młody Technik" (AVT Korporacja) zmienił layout i poszerzył tematykę.
Od wrześniowego wydania (dostępne na rynku od 23 sierpnia) "Młody Technik" będzie zamieszczał w winiecie dodatkowy tytuł: "m.technik". To nawiązanie do zmian w profilu pisma, które teraz będzie w większej części niż dotychczas zajmować się nowymi technologiami, w szczególności związanymi z urządzeniami mobilnymi. Wydawca chce w ten sposób pozyskać dla miesięcznika (dystrybuowanego głównie w prenumeracie dla szkół) nową grupę czytelników.
Zmieniony layout pisma zakłada, że będzie w nim więcej infografik i zdjęć.
Magazyn kosztuje 9,90 zł. (AT, PR)
(22.08.2012)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)