Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 22, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Virgin Mobile Polska chce zdobyć milion klientów w trzy lata

We wrześniu lub październiku rozpocznie się kampania reklamowa Virgin Mobile Polska, nowego na polskim rynku wirtualnego operatora komórkowego. Wczoraj firma oficjalnie rozpoczęła działalność w Polsce.

- Szeroko zakrojoną kampanię reklamową w mediach ATL rozpoczniemy jesienią, prawdopodobnie jeszcze we wrześniu lub październiku. Nasz budżet mediowy jest porównywalny z tym, który tradycyjne telekomy przeznaczają na wsparcie swoich ofert pre-paid - mówi Marcin Wieczorkowski, dyrektor marketingu Virgin Mobile Polska (wcześniej szef komunikacji marki Play i dyrektor zarządzający Agencji 303). Nie precyzuje, jaka to kwota. Wiadomo, że kampania obejmie telewizję. Kreację przygotowuje agencja reklamowa Work-Room wspólnie z Przemysławem Bogdanowiczem, do niedawna dyrektorem kreatywnym agencji BBDO Warszawa. Media kupuje Mindshare, a za działania PR i na Facebooku odpowiada agencja Astoria Avenue.
Wczoraj Virgin Mobile Polska zaprezentowała swoją ofertę. Jej najważniejsze elementy to: 19 groszy za minutę połączenia do wszystkich sieci, 12 groszy za SMS do wszystkich sieci i 25 groszy za MMS do wszystkich sieci. Operator chce się wyróżnić jakością obsługi klienta (firma zrezygnowała m.in. z automatycznej obsługi - tzw. IVR - i wszystkie sprawy załatwia przez konsultantów) oraz komunikacją z klientami, m.in. przez serwisy społecznościowe (niedługo firma rozpocznie konkurs, w którym użytkownicy Facebooka będą prezentować pomysły na zaprojektowanie biura Virgin Mobile w Polsce). Virgin Mobile Polska kieruje swoją ofertę głównie do ludzi młodych, otwartych na innowacje (w trzy lata chce pozyskać milion klientów). Virgin Mobile Polska postawi również na programy lojalnościowe, w których do wygrania będą m.in. wejściówki na wydarzenia kulturalne i różnego typu zniżki.
Dyrektorem zarządzającym Virgin Mobile Polska jest Tomasz Gniewek, który odpowiadał m.in. za wprowadzanie na polski rynek telefonii Carrefour Mova. Virgin Mobile Polska korzysta ze wsparcia międzynarodowej grupy Virgin Mobile. Marka Virgin Mobile powstała w 1999 roku w Wielkiej Brytanii jako pierwszy operator wirtualny na świecie. Obecnie z usług Virgin Mobile korzysta niemal 20 mln użytkowników w dziewięciu krajach. (TW)

(22.08.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.