Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 21, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampania Guinnessa równolegle w 55 krajach

Koncern Diageo przygotowuje się do globalnej kampanii piwa Guinness.

Zrealizowana przez agencję Saatchi & Saatchi kampania "To Arthur" ("Za Artura") nawiązuje do obchodzonego 27 września Dnia Artura, w którym świętuje się założenie browaru Guinness. Kampania będzie wprowadzana stopniowo na 55 rynkach (przez trzy tygodnie). Ma zbiec się z promującą Guinnessa serią koncertów, na których wystąpią takie zespoły, jak: Texas, Amy McDonald i Fatboy Slim. (ATS)

 

(21.08.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.