Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Sierpień 21, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dzięki Biedronce i supermarketom sprzedaż tabletów bije rekordy

Goclever Tab A73 (Fot. goclever.pl)

W ciągu pół roku na polskim rynku sprzedano więcej tabletów niż przez cały ubiegły rok - podaje "Puls Biznesu".

Z rynkowych szacunków wynika, że na nasz rynek od stycznia do czerwca trafiło ponad 130 tys. tabletów, podczas gdy w całym 2011 roku było to niecałe 120 tys. sztuk. Zdaniem branży IT sprzedaż tych urządzeń w drugiej połowie roku ma jeszcze bardziej pójść w górę.
Na wzrost mają wpływ dwa czynniki. Pierwszym jest inwazja nowych producentów i modeli, co powoduje, że oferta tabletów szybko się poszerza (chodzi przede wszystkim o cenę). Drugim powodem jest zmiana w świadomości klientów. Tablety przestają być produktem ekskluzywnym, który kupują tylko fani technologicznych nowinek.
Gdy w kwietniu br. sieć dyskontów Biedronka wprowadziła w promocji tablety firmy Goclever za 369 zł w ciągu jednego dnia sprzedała się ich cała pula (12 tys.).
Więcej o boomie na tablety w "Pulsie Biznesu". 

GK

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.