Agencja Cumulus ma dwóch nowych klientów

Lubelska agencja Cumulus pozyskała dwóch nowych klientów: MPK Kraśnik oraz wytwórnię makaronu domowego Pol-mak z Ludwina.
Pol-mak powierzył agencji Cumulus działania z zakresu strategicznego planowania i zarządzania PR, media relations, PR wewnętrznego, monitoringu prasy oraz współpracy przy eventach i sponsoringu. Agencja również prowadzić będzie dla spółki wybrane działania reklamowe, w tym w prasie i telewizji. Natomiast umowa pomiędzy Cumulusem a kraśnickim przewoźnikiem przewiduje planowanie i realizację kompleksowych działań public relations. Mają one na celu budowę pozytywnego wizerunku firmy MPK Kraśnik wśród pasażerów. Dodatkowo MPK Kraśnik chce przy współpracy z agencją Cumulus wypromować swoje pozostałe komercyjne usługi, tj. wynajem busów dla firm oraz powierzchni reklamowych na pojazdach.(RH, 14.12.2005)
