Plus wybrał agencję FaceAddicted w przetargu na social media
17.08.2012, 08:44
Agencja FaceAddicted wygrała przetarg Polkomtelu, operatora sieci komórkowej Plus, na obsługę w mediach społecznościowych.
"Zależało nam na partnerze wyspecjalizowanym w tematyce mediów społecznościowych, ze świeżym podejściem i znajomością specyfiki działań. Jest to firma kreatywna i nastawiona na niestandardowe działania co odpowiada naszym oczekiwaniom" – komentuje Jowita Michalska, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej Polkomtelu.
Umowa dotyczy obsługi takich marek Polkomtelu, jak Plus, Mobilny Internet LTE i Muzodajnia. W ramach współpracy agencja FaceAddicted będzie realizowała różnorodne działania komunikacyjne na Facebooku i innych serwisach społecznościowych. (TW)
(17.08.2012)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










