Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 17, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Plus wybrał agencję FaceAddicted w przetargu na social media

Agencja FaceAddicted wygrała przetarg Polkomtelu, operatora sieci komórkowej Plus, na obsługę w mediach społecznościowych.

"Zależało nam na partnerze wyspecjalizowanym w tematyce mediów społecznościowych, ze świeżym podejściem i znajomością specyfiki działań. Jest to firma kreatywna i nastawiona na niestandardowe działania co odpowiada naszym oczekiwaniom" – komentuje Jowita Michalska, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej Polkomtelu.
Umowa dotyczy obsługi takich marek Polkomtelu, jak Plus, Mobilny Internet LTE i Muzodajnia. W ramach współpracy agencja FaceAddicted będzie realizowała różnorodne działania komunikacyjne na Facebooku i innych serwisach społecznościowych. (TW)

(17.08.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.