Anna Wilczewska odpowiada za marketing marki Castrol

Anna Wilczewska odpowiada za marketing marki Castrol (fot. materiały prasowe)
Anna Wilczewska została dyrektorem marketingu w firmie BP Europa SE i odpowiada za markę Castrol na rynku polskim. Zastąpiła Sławomira Radonia, który został country managerem Castrol Polska.
Anna Wilczewska jest związana z firmą Castrol od 2006 roku. Jako dyrektor marketingu będzie zajmować się realizacją strategii komunikacji marketingowej marki Castrol, budowaniem wizerunku firmy oraz poszczególnych produktów, a także zarządzaniem zespołem marketingu. Poprzednio pełniła funkcję kierownika marketingu ds. PCO (samochody osobowe) i odpowiadała za komunikację masową z konsumentami oraz współpracę z klientami – warsztatami nieautoryzowanymi. Kierowała też działaniami w zakresie promocji marki Castrol jako oficjalnego sponsora Euro 2012 i Euro 2008 oraz mistrzostw świata FIFA 2010. (TW)
(14.08.2012)
