Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 14, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Anna Wilczewska odpowiada za marketing marki Castrol

Anna Wilczewska odpowiada za marketing marki Castrol (fot. materiały prasowe)

Anna Wilczewska została dyrektorem marketingu w firmie BP Europa SE i odpowiada za markę Castrol na rynku polskim. Zastąpiła Sławomira Radonia, który został country managerem Castrol Polska.

Anna Wilczewska jest związana z firmą Castrol od 2006 roku. Jako dyrektor marketingu będzie zajmować się realizacją strategii komunikacji marketingowej marki Castrol, budowaniem wizerunku firmy oraz poszczególnych produktów, a także zarządzaniem zespołem marketingu. Poprzednio pełniła funkcję kierownika marketingu ds. PCO (samochody osobowe) i odpowiadała za komunikację masową z konsumentami oraz współpracę z klientami – warsztatami nieautoryzowanymi. Kierowała też działaniami w zakresie promocji marki Castrol jako oficjalnego sponsora Euro 2012 i Euro 2008 oraz mistrzostw świata FIFA 2010. (TW)

(14.08.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.