Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 02, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rafał Górski i Adam Śmiłowski odchodzą z Change i zakładają Kattfot.com

Od lewej: Adam Smereczyński, Rafał Górski, Konrad Grzegorzewicz, Maciej Topolski, Adam Śmiłowski (fot. Kattfot.com)

Adam Śmiłowski, dyrektor strategiczny Change Integrated, i Rafał Górski, dyrektor kreatywny The Digitals (agencja interaktywna wchodząca w skład grupy Change Integrated), zostali partnerami w przedsięwzięciu, które nazwali Kattfot.com.

Śmiłowski i Górski odeszli z grupy Change Integrated z końcem lipca. Nazwa ich nowego przedsięwzięcia - Kattfot.com - pochodzi od szwedzkiego słowa "kattfot" (kocia łapka), którego w Szwecji używa się na określenie znaku "@" w adresach mailowych.
Kattfot.com nie jest to typowa firma, która będzie działać jako podmiot gospodarczy. - My to nazywamy wspólną inicjatywą - mówi Śmiłowski. To inicjatywa pięciu partnerów. Oprócz Śmiłowskiego i Górskiego zaangażowali się w nią inni byli pracownicy grupy Change: Adam Smereczyński (były senior art director w The Digitals), Konrad Grzegorzewicz (były creative interactive developer w Change Integrated) i Maciej Topolski (były head of technology w The Digitals), pełniący nieformalnie funkcję prezesa.
Kattfot.com ma nie być typową agencją. - Chcemy tworzyć produkty, które będą żyły znacznie dłużej, niż dotycząca ich komunikacja - mówi Rafał Górski.
- Pierwszym naszym produktem jest aplikacja do prezentowania treści, pomocna w działaniach biznesowych, jak i do używania w domu - mówi Śmiłowski. Aplikacja będzie udostępniona za 44 dni, do tego czasu jej autorzy nie chcą podawać szczegółów. Jest kierowana nie tylko do klientów z Polski, ale i na rynki zagraniczne (głównie USA i Japonię). - Otrzyma ona wsparcie komunikacyjne, głównie online, naszego autorstwa - mówi Górski. Katffot.com ma działać kompleksowo - wymyśla produkty, zajmuje się ich komunikacją, marketingiem i sprzedażą. W przygotowaniu są już kolejne projekty, o których na razie partnerzy Kattfot.com nie informują.
 - Kattfot.com otwarta jest na różne formy partnerstwa i współpracy z agencjami komunikacyjnymi, w tym z grupy Change - dodaje Górski.
Marek Żołędziowski, CEO Change Integrated, zapewnia, że następcy Górskiego i Śmiłowskiego już są wybrani, ale nazwisk nie podaje. (AMS)

(02.08.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.