Marketing Plus przygotuje promocję dla trzech tanich linii lotniczych

Krakowska agencja reklamowa Marketing Plus wygrała przetarg na zakup i planowanie mediów kampanii trzech tanich linii lotniczych - Norwegian Air, Sky Europe i RyanAir.
Przetarg, w którym startowało w sumie dziesięć firm, zorganizował Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, który podpisał umowę z wymienionymi liniami. W jej ramach strony promują się wzajemnie. Przewoźnicy uruchomią nowe połączenia z Krakowa do kilku europejskich miast i reklamują Kraków na pokładzie swoich samolotów oraz w portach docelowych. Natomiast urząd wraz z wybraną agencją zrealizuje kampanie reklamowe promujące nowe połączenia. Działania dla każdego z przewoźników będą prowadzone oddzielnie - pierwsza kampania dla Sky Europe ruszy jeszcze w grudniu, kolejne będą realizowane do listopada 2006 roku. Reklamy będzie można zobaczyć na nośnikach reklamy zewnętrznej, w prasie, Internecie oraz w radiu. Kreację przygotują działy marketingu linii lotniczych.(MŁ, 13.12.2005)
