Latem w telewizji najpopularniejsze są kabarety, komedie i serwisy informacyjne

"Mazurska noc kabaretowa" (Fot. TVP 2)
Najwięcej telewidzów w wakacyjnych ramówkach przyciągają kabarety, polskie komedie i programy informacyjne - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Najpopularniejszym programem po czterech tygodniach wakacji okazała się "Mazurska noc kabaretowa", która 14 lipca zgromadziła w TVP 2 średnio 4,1 mln widzów, dając stacji 32,1 proc. udziału w rynku (dane za okres 29 czerwca - 24 lipca, bez programów sportowych). Drugie miejsce zajęły "Fakty” TVN – 3,7 mln widzów (wydanie z 18 lipca, 33,9 proc. udziału), a trzecie – polska komedia "Nie ma mocnych”, którą także oglądało 3,7 mln widzów (30,2 proc. udziału, 3 lipca, TVP 1).
"Mazurska noc kabaretowa" była najpopularniejsza też wśród widzów z grupy komercyjnej (tj. mających 16-49 lat), gdzie oglądało ją 1,53 mln osób (28,7 proc. udziału). Drugie miejsce zajęła tu komedia „Nie ma mocnych” (1,49 mln widzów, 29,8 proc. udziału), a trzecie "Kabaretowy Klub Dwójki na wakacjach" (1,42 mln, 33,6 proc., TVP 2).
W czasie tegorocznych wakacji Polacy na oglądanie telewizji poświęcają na razie średnio trzy godziny i 23 minuty – prawie sześć minut mniej niż w tym okresie ub.r. (RUT)
(26.07.2012)
