Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Lipiec 26, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Telekomunikacji Polskiej przybywa klientów usług telewizyjnych

Telekomunikacja Polska SA na koniec drugiego kwartału miała 677 tys. klientów usług telewizyjnych – podała spółka.

Oznacza to, że w tym okresie baza klientów usług telewizyjnych powiększyła się o 2,1 proc., czyli o 14 tys. klientów. Z usługi oferowanej drogą IPTV korzystało 114 tys. osób, a drogą satelitarną – 562 tys.
W drugim kwartale Telekomunikacja Polska miała 144 tys. abonentów płatnych pakietów telewizyjnych, w tym 57 tys. pakietów platformy N.
W porównaniu z tym okresem ub.r. baza klientów usług telewizyjnych spółki zwiększyła się o 14,4 proc. (KOZ)

(26.07.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.