Telekomunikacji Polskiej przybywa klientów usług telewizyjnych
![](/images/contents/photo_28933_1456627221_big.jpg)
Telekomunikacja Polska SA na koniec drugiego kwartału miała 677 tys. klientów usług telewizyjnych – podała spółka.
Oznacza to, że w tym okresie baza klientów usług telewizyjnych powiększyła się o 2,1 proc., czyli o 14 tys. klientów. Z usługi oferowanej drogą IPTV korzystało 114 tys. osób, a drogą satelitarną – 562 tys.
W drugim kwartale Telekomunikacja Polska miała 144 tys. abonentów płatnych pakietów telewizyjnych, w tym 57 tys. pakietów platformy N.
W porównaniu z tym okresem ub.r. baza klientów usług telewizyjnych spółki zwiększyła się o 14,4 proc. (KOZ)
(26.07.2012)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)