Play nie rezygnuje z kampanii z udziałem Kuby Wojewódzkiego
Kuba Wojewódzki, który stracił program w Esce Rock za wypowiedzi o Ukrainkach, ponownie wystąpi w wizerunkowej kampanii marki Play. Według badań marketingowych przeprowadzonych na zlecenie reklamodawcy grupa zwolenników Wojewódzkiego nie zmniejszyła się.
Na przełomie lipca i sierpnia wystartuje nowa odsłona kampanii wizerunkowej marki Play (P4). Jej bohaterem ponownie będzie Kuba Wojewódzki, który pojawi się w spotach. Na początku lipca z anteny stacji Eska Rock został zdjęty program, który Wojewódzki prowadził wraz z Michałem Figurskim. Powodem były wypowiedzi prowadzących na temat sprzątaczek z Ukrainy i oburzenie, jakie wywołały one w wielu środowiskach. - Badania, jakie przeprowadziliśmy pod kątem obecności Wojewódzkiego w kampaniach Play, wykazały, że po tym programie grupa jego zwolenników nie zmniejszyła się. Umocnili się natomiast w swoich przekonaniach ci, co i tak mieli do niego negatywny stosunek - mówi Rafał Baran, CEO Grey Worldwide Warszawa. Agencja ta jest autorem kampanii wizerunkowych marki Play.
Play ma już następne plany co do wykorzystania wizerunku Wojewódzkiego w swoich kampaniach. Kolejna planowana jest na jesień. (AMS)
(24.07.2012)