Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 20, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W sierpniu Juliette Binoche znów będzie reklamować Crédit Agricole

(Fot. youtube.com)

Aktorka Juliette Binoche w sierpniu wystąpi w drugiej odsłonie kampanii wizerunkowej Crédit Agricole Bank Polska SA. Będzie też promować bank w 2013 roku.

Bank kontynuuje współpracę z aktorką, bo pierwsza kampania z jej udziałem okazała się sukcesem (obok Binoche brano pod uwagę Sophie Marceau). Według badania przeprowadzonego przez Millward Brown SMG/KRC w grudniu ub.r., 75 proc. respondentów deklaruje znajomość Crédit Agricole (znajomość wspomagana). Trafność wyboru aktorki na ambasadora banku potwierdzają również dane sprzedażowe promowanych produktów. W trakcie ubiegłorocznej kampanii telewizyjnej (październik/listopad 2011) klienci otworzyli w Crédit Agricole niemal 8 tys. 1.Kont (produkt dla osób w wieku 18-27 lat, zakładających konto po raz pierwszy), a do dziś - ponad 55 tys. W czasie dziesięciu tygodni kampanii bank zrealizował 127,7 proc. planu sprzedażowego, pozyskując 700 mln zł nowych środków. Z kolei dzięki kampanii Kredytu prosto liczonego stanowił on 80 proc. udzielonych pod koniec ub.r. przez bank kredytów, a udziały banku w rynku kredytów detalicznych sięgnęły 6 proc.
Ubiegłoroczne działania promocyjne wprowadzające markę Crédit Agricole na polski rynek były adresowane do szerokiej grupy odbiorców (powyżej 18 lat). Teraz bank chce się skoncentrować na osobach pomiędzy 25. a 55. rokiem życia, zamieszkujących miasta powyżej 50 tys. mieszkańców, z wykształceniem średnim lub wyższym, których miesięczny dochód netto wynosi co najmniej 1,6 tys. zł. W sierpniowej kampanii z udziałem Binoche bank przypomni, że jest w Polsce obecny już rok i podkreśli, jak ważni są dla niego klienci. Po części wizerunkowej rozpocznie się kampania produktowa, promująca m.in. kredyt gotówkowy, a jesienią bank zaprezentuje nową ofertę dla klientów detalicznych.
Jędrzej Marciniak, członek zarządu Crédit Agricole Bank Polska SA, chce, by w ciągu trzech lat wspomagana znajomość marki osiągnęła poziom ok. 90 proc. Jak informuje, pod względem wysokości wydatków na media Crédit Agricole zajmuje miejsce pod koniec pierwszej dziesiątki banków w Polsce. (TW)

(20.07.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.