Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Lipiec 12, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Komedie sprzed lat hitami TV

Dane z okresu 02.07.2012 - 08.07.2012
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 14,18%
2 Polsat 13,37%
3 TVN 10,83%
4 TVP2 10,63%
5 TVP INFO 4,83%
6 TVN24 3,71%
7 TVN7 2,77%
8 TV4 2,73%
9 Polsat Sport 2,41%
10 TV PULS 2,31%
11 Polsat2 1,30%
12 Disney Channel 1,17%
13 Polsat News 1,15%
14 AXN 1,07%
15 Kino Polska 1,06%
16 Cartoon Network 0,92%
17 TVP Seriale 0,86%
18 Disney XD 0,75%
19 Nickelodeon 0,69%
20 Discovery 0,65%
  Inne 22,61%








Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 NIE MA MOCNYCH /KOM.POL/ TVP1 3.07.2012 20:25:21 3 710 10,38%
2 ZRÓBMY SOBIE WNUKA /FILM FAB.POL./ TVP1 4.07.2012 20:23:37 3 359 9,40%
3 CEREMONIA MEDALOWA - LIGA ŚWIATOWA SIATKÓWKI Polsat 8.07.2012 21:45:40 3 304 9,25%
4 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 4.07.2012 19:59:49 3 229 9,04%
5 KABARETOWY KLUB DWÓJKI NA WAKACJACH /PROG.ROZR.POL./ - CZ.2 TVP2 7.07.2012 21:12:38 3 141 8,79%
6 TELEEXPRESS TVP1 8.07.2012 17:00:07 3 072 8,60%
7 WIADOMOŚCI TVP1 3.07.2012 19:30:06 3 027 8,47%
8 TOUR DE POLOGNE /KRONIKA/ TVP1 6.07.2012 20:05:34 2 993 8,38%
9 LIGA ŚWIATOWA SIATKÓWKI /TRANS.SPORT./ - POLSKA - USA Polsat 8.07.2012 19:30:59 2 978 8,34%
10 FAKTY TVN 3.07.2012 19:00:01 2 914 8,16%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji


TOP Brandy

  BRAND WYDATKI UDZIAŁY w %
1 NIVEA 4 374 518 zł 2,21
2 T-MOBILE 3 761 484 zł 1,9
3 GARNIER 3 244 672 zł 1,64
4 LIDL 3 046 260 zł 1,54
5 REXONA 2 973 780 zł 1,5
6 SAMSUNG 2 661 705 zł 1,34
7 CASTORAMA 2 566 163 zł 1,29
8 VANISH 2 534 860 zł 1,28
9 DOVE 2 493 620 zł 1,26
10 LOREAL 2 418 678 zł 1,22

(12.07.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.