Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 02, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Eurobank wykorzystuje wizerunek Piotra Adamczyka

Aktor Piotr Adamczyk został twarzą kampanii Eurobanku.

Aktor Piotr Adamczyk został twarzą letniej kampanii reklamowej Eurobanku.

Kampania obejmie telewizję (potrwa od 4 lipca do 12 sierpnia) i oddziały banku (od 1 lipca do połowy września). - Przeprowadziliśmy badanie konsumenckie, w którym klienci wskazali, że to właśnie Piotr Adamczyk najbardziej pasuje do Eurobanku - mówi Agnieszka Szarek, dyrektor marketingu Eurobanku. Dodaje, że bank brał pod uwagę również kilku innych aktorów i dwóch prezenterów telewizyjnych. Kontrakt z Piotrem Adamczykiem został podpisany na rok. Eurobank nie zdradza wartości umowy.
Twarzą ING Banku Śląskiego od lat jest Marek Kondrat (ostatnio w reklamach tego banku wystąpiły również Edyta Górniak i Beata Tyszkiewicz), Getin Bank reklamuje Piotr Fronczewski, PKO BP - Szymon Majewski, Chuck Norris występuje w reklamach Banku Zachodniego WBK, a Wojciech Mann i Krzysztof Materna reklamowali Kredyt Bank.
Piotr Adamczyk występował już w sponsorowanym przez markę Tyskie miniserialu "5 Stadion" emitowanym w TVP, w reklamie Netii, a w 2010 roku był twarzą marki Volvo. (TW)

(02.07.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.