Eurobank wykorzystuje wizerunek Piotra Adamczyka

Aktor Piotr Adamczyk został twarzą kampanii Eurobanku.
Aktor Piotr Adamczyk został twarzą letniej kampanii reklamowej Eurobanku.
Kampania obejmie telewizję (potrwa od 4 lipca do 12 sierpnia) i oddziały banku (od 1 lipca do połowy września). - Przeprowadziliśmy badanie konsumenckie, w którym klienci wskazali, że to właśnie Piotr Adamczyk najbardziej pasuje do Eurobanku - mówi Agnieszka Szarek, dyrektor marketingu Eurobanku. Dodaje, że bank brał pod uwagę również kilku innych aktorów i dwóch prezenterów telewizyjnych. Kontrakt z Piotrem Adamczykiem został podpisany na rok. Eurobank nie zdradza wartości umowy.
Twarzą ING Banku Śląskiego od lat jest Marek Kondrat (ostatnio w reklamach tego banku wystąpiły również Edyta Górniak i Beata Tyszkiewicz), Getin Bank reklamuje Piotr Fronczewski, PKO BP - Szymon Majewski, Chuck Norris występuje w reklamach Banku Zachodniego WBK, a Wojciech Mann i Krzysztof Materna reklamowali Kredyt Bank.
Piotr Adamczyk występował już w sponsorowanym przez markę Tyskie miniserialu "5 Stadion" emitowanym w TVP, w reklamie Netii, a w 2010 roku był twarzą marki Volvo. (TW)
(02.07.2012)
