ATM Rozrywka jeszcze bliżej Polsatu

Nowe logo kanału ATM Rozrywka.
Czas reklamowy kanału ATM Rozrywka będzie sprzedawać Polsat Media, biuro reklamy Grupy Polsat. Nadawca nie potwierdza jednak, że Polsat miałby zainwestować w stację.
ATM Rozrywka należy do firmy producenckiej ATM Grupa. Nadaje od lutego br. Jest dostępna na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej i na platformie Cyfrowego Polsatu. Emituje seriale i programy rozrywkowe, w większości znane już z Polsatu, np. teleturniej "Awantura o kasę", sitcom "Świat według Kiepskich", seriale "Pierwsza miłość", i "Rodzina zastępcza" (oprócz ostatniej pozycji są to produkcje nadawcy). Od kwietnia techniczną stroną emisji programu ATM Rozrywka zajmuje się Polsat. A wkrótce, w lipcu, stacja rozpocznie sprzedaż reklam – i zajmie się tym biuro reklamy Polsat Media.
Czy oznacza to, że Grupa Polsat zostanie inwestorem kanału? – Istotnie, współpraca z Polsatem się zacieśnia. Bardzo się z tego cieszymy, gdyż dzięki temu pozyskujemy pomoc techniczną, dostęp do atrakcyjnej biblioteki programowej i obsługę reklamową – odpowiada Andrzej Muszyński, prezes ATM Grupy. – Powyższe nie oznacza jednak, jakoby Grupa Polsat była lub miała być inwestorem kanału - dodaje.
Gdy ruszy sprzedaż reklam, ATM Rozrywka zmieni logo. W obecnie używanym znaku graficznym kanału są trzy splecione pierścienie: zielony, czerwony i niebieski – takie same jak na znaku graficznym ATM Grupy. Nowe logo jest utrzymane w kolorach białym i pomarańczowym. (RUT)
(29.06.2012)
