Kto zostanie naczelnym "Dziennika Gazety Prawnej"? Wiemy, kogo spodziewają się w Inforze  |  Programy kabaretowe w Polsacie  |  Piłkarskie klubowe MŚ z obrazem z kamery umieszczonej na stroju sędziego  |  Kolejne shortlisty Cannes Lions 2025  |  Wyniki finansowe producenta "Ślubu od pierwszego wejrzenia"  |  Spółka realizująca programy kabaretowe zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem  |  Serial dokumentalny TVP 1  |  Polsat Box Go ma dziewiętnasty kanał  |  "Poranna rozmowa" w RMF FM  |  Zestawienie portali z informacjami z regionu  |  Spór Lewandowski – Probierz w sieci  |  Odbiorcy sceptyczni wobec AI w branży newsowej  |  WPP Media Poland  |  Podkarpackie szuka agencji  |  Zespół Kantar Polska  |  RFI i France 24 podpadły władzom Togo  |  Cannes Lions: szef Amazona wybrany na człowieka roku mediów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Kto zostanie naczelnym "Dziennika Gazety Prawnej"? Wiemy, kogo spodziewają się w Inforze  |  Programy kabaretowe w Polsacie  |  Piłkarskie klubowe MŚ z obrazem z kamery umieszczonej na stroju sędziego  |  Kolejne shortlisty Cannes Lions 2025  |  Wyniki finansowe producenta "Ślubu od pierwszego wejrzenia"  |  Spółka realizująca programy kabaretowe zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem  |  Serial dokumentalny TVP 1  |  Polsat Box Go ma dziewiętnasty kanał  |  "Poranna rozmowa" w RMF FM  |  Zestawienie portali z informacjami z regionu  |  Spór Lewandowski – Probierz w sieci  |  Odbiorcy sceptyczni wobec AI w branży newsowej  |  WPP Media Poland  |  Podkarpackie szuka agencji  |  Zespół Kantar Polska  |  RFI i France 24 podpadły władzom Togo  |  Cannes Lions: szef Amazona wybrany na człowieka roku mediów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Kto zostanie naczelnym "Dziennika Gazety Prawnej"? Wiemy, kogo spodziewają się w Inforze  |  Programy kabaretowe w Polsacie  |  Piłkarskie klubowe MŚ z obrazem z kamery umieszczonej na stroju sędziego  |  Kolejne shortlisty Cannes Lions 2025  |  Wyniki finansowe producenta "Ślubu od pierwszego wejrzenia"  |  Spółka realizująca programy kabaretowe zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem  |  Serial dokumentalny TVP 1  |  Polsat Box Go ma dziewiętnasty kanał  |  "Poranna rozmowa" w RMF FM  |  Zestawienie portali z informacjami z regionu  |  Spór Lewandowski – Probierz w sieci  |  Odbiorcy sceptyczni wobec AI w branży newsowej  |  WPP Media Poland  |  Podkarpackie szuka agencji  |  Zespół Kantar Polska  |  RFI i France 24 podpadły władzom Togo  |  Cannes Lions: szef Amazona wybrany na człowieka roku mediów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 29, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

ATM Rozrywka jeszcze bliżej Polsatu

Nowe logo kanału ATM Rozrywka.

Czas reklamowy kanału ATM Rozrywka będzie sprzedawać Polsat Media, biuro reklamy Grupy Polsat. Nadawca nie potwierdza jednak, że Polsat miałby zainwestować w stację.

ATM Rozrywka należy do firmy producenckiej ATM Grupa. Nadaje od lutego br. Jest dostępna na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej i na platformie Cyfrowego Polsatu. Emituje seriale i programy rozrywkowe, w większości znane już z Polsatu, np. teleturniej "Awantura o kasę", sitcom "Świat według Kiepskich", seriale "Pierwsza miłość", i "Rodzina zastępcza" (oprócz ostatniej pozycji są to produkcje nadawcy). Od kwietnia techniczną stroną emisji programu ATM Rozrywka zajmuje się Polsat. A wkrótce, w lipcu, stacja rozpocznie sprzedaż reklam – i zajmie się tym biuro reklamy Polsat Media.
Czy oznacza to, że Grupa Polsat zostanie inwestorem kanału? – Istotnie, współpraca z Polsatem się zacieśnia. Bardzo się z tego cieszymy, gdyż dzięki temu pozyskujemy pomoc techniczną, dostęp do atrakcyjnej biblioteki programowej i obsługę reklamową – odpowiada Andrzej Muszyński, prezes ATM Grupy. – Powyższe nie oznacza jednak, jakoby Grupa Polsat była lub miała być inwestorem kanału - dodaje.
Gdy ruszy sprzedaż reklam, ATM Rozrywka zmieni logo. W obecnie używanym znaku graficznym kanału są trzy splecione pierścienie: zielony, czerwony i niebieski – takie same jak na znaku graficznym ATM Grupy. Nowe logo jest utrzymane w kolorach białym i pomarańczowym. (RUT)

(29.06.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.