Kompania Piwowarska wprowadza nową markę Książęce

Kompania Piwowarska SA wprowadziła do oferty nową markę piwa premium Książęce. W sierpniu lub wrześniu ruszy jej kampania telewizyjna.
Marka Książęce obejmuje trzy rodzaje piwa: czerwone lager, ciemne łagodne i złote pszeniczne. Wprowadzenie nowego piwnego brandu browar uzasadnia szybko rosnącą w Polsce sprzedażą gatunków dla bardziej wyrafinowanego klienta. - Obiecaliśmy dwa miesiące temu wprowadzenie piwnych specjalności i teraz realizujemy tę obietnicę. Chcemy udowodnić niedowiarkom, że zależy nam na jakości piwa, że nie produkujemy piw "przemysłowych" - mówił podczas wczorajszej konferencji prasowej Robert Priday, prezes Kompanii Piwowarskiej SA.
Działania komunikacyjne Książęcego obejmą kampanię w telewizji, która rozpocznie się w sierpniu lub wrześniu, letnie eventy w całej Polsce oraz działania interactive i public relations. Kampania w Internecie i działania BTL będą skoncentrowane na budowaniu i rozwoju kultury piwnej (np. poradach, z jakim jedzeniem łączyć różne rodzaje piwa, w jakiego typu szklankach je podawać). Działania PR obejmą m.in. organizację warsztatów i paneli dyskusyjnych. Dodatkowo launch wesprą materiały POS w punktach sprzedaży. Kampania wspierająca nowy brand rozpocznie się na przełomie czerwca i lipca i potrwa przez kilka najbliższych miesięcy.
Za koncepcję kreatywną kampanii i działania BTL odpowiada agencja Nairobia, kreację spotów reklamowych przygotowała agencja Euro RSCG, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi Raczkiewicz Chenczke Consultants. (TW)
(26.06.2012)
