Program "Dzień dobry TVN" wygrał z konkurencją

Śniadaniowe pasmo "Dzień dobry TVN" w wiosennej ramówce stacji przyciągało średnio 670 tys. widzów i wygrało z propozycjami konkurencyjnych telewizji.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że od początku marca do ostatniej niedzieli śniadaniowy program dawał TVN średnio 16,1 proc. udziału w rynku. Dwójka miała w tym czasie 13 proc. (głównie "Pytanie na śniadanie"), Polsat 9,9 proc., a Jedynka – 8,6 proc. TVN był liderem także w grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat), w której udział stacji wyniósł 18,6 proc. wobec 10,8 proc. Polsatu, 10,1 proc. Dwójki i 6,6 proc. Jedynki.
W same dni powszednie "Dzień dobry TVN" miało średnio 590 tys. widzów przy 16,5 proc. udziału w rynku (19,5 proc. w grupie 16-49).
Od tego tygodnia śniadaniowy program TVN, jako "Dzień dobry wakacje", będzie nadawany tylko w niedziele (o 8.30). (RUT)
(26.06.2012)
