Kampania Benettona z całującymi się przywódcami nagrodzona w Cannes

Całujący się prezydenci USA i Wenezueli, czyli jeden z layoutów nagrodzonej w Cannes kampanii Benettona
Na wczorajszej gali Międzynarodowego Festiwalu Reklamy w Cannes wręczono nagrody w kategoriach: Design Lions, Cyber Lions, Press Lions i Radio Lions. W tych kategoriach nie było nagród dla agencji z Polski.
W kategorii Design Lions Grand Prix otrzymała niemiecka agencja Serviceplan Munich za przygotowanie rocznego raportu "Solar energy" dla Austria Solar. Strony raportu można czytać tylko wówczas, gdy są trzymane pod światło, na pierwszy rzut oka wyglądają jak niezadrukowane.
Grand Prix w kategorii Radio Lions powędrowała do brazylijskiej agencji Talent São Paulo za przygotowanie kreacji radiowej "Repellent Radio” zrealizowanej dla "Go Outside Magazine".
W kategorii Press Lions Grand Prix otrzymała włoska agencja Fabrica Treviso za przygotowanie trzech kampanii odzieżowych dla firmy United Colors of Benetton. Chodzi o słynną kampanię ze zdjęciami, na których całują się przywódcy: Palestyny i Izraela, USA i Wenezueli, Niemiec i Francji.
Grand Prix w kategorii Cyber Lions powędrowała do amerykańskiej agencji R/GA New York za stworzenie urządzenia "Nike+ Fuelband”, które śledzi codzienną aktywność człowieka. W tej samej kategorii Grand Prix otrzymała szwedzka agencja Volontaire Stockholm za kampanię "Curators od Sweden” dla Szwedzkiego Instytutu VisitSweden. (DR)
(22.06.2012)
