On Board pracuje dla marki Warka
![](/images/contents/photo_28635_1456627021_big.jpg)
Agencja On Board realizuje działania public relations dla marki Warka (Grupa Żywiec SA) na Mazowszu.
Celem działań jest wspieranie wizerunku Warki jako oficjalnego sponsora reprezentacji polski w piłce nożnej i promocja inicjatyw sportowych wśród lokalnej społeczności. Agencja przygotowała strategię komunikacji brandu i zorganizowała konkurs dla mieszkańców Warki, mający na celu zachęcenie ich do wspólnego, aktywnego dopingowania reprezentacji podczas Euro 2012. Teraz zajmie się wsparciem komunikacyjnym Święta Warki, media relations i współtworzeniem rubryki pod patronatem brandu w bezpłatnym tygodniku "Nad Wisłą".
On Board brała udział w jednym z przetargów Grupy Żywiec (zajęła drugie miejsce) i otrzymała propozycję poprowadzenia tego właśnie projektu dla marki Warka. Współpraca agencji z Grupą Żywiec potrwa do września. (DR, PR)
(20.06.2012)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)