Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Czerwiec 20, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

On Board pracuje dla marki Warka

Agencja On Board realizuje działania public relations dla marki Warka (Grupa Żywiec SA) na Mazowszu.

Celem działań jest wspieranie wizerunku Warki jako oficjalnego sponsora reprezentacji polski w piłce nożnej i promocja inicjatyw sportowych wśród lokalnej społeczności. Agencja przygotowała strategię komunikacji brandu i zorganizowała konkurs dla mieszkańców Warki, mający na celu zachęcenie ich do wspólnego, aktywnego dopingowania reprezentacji podczas Euro 2012. Teraz zajmie się wsparciem komunikacyjnym Święta Warki, media relations i współtworzeniem rubryki pod patronatem brandu w bezpłatnym tygodniku "Nad Wisłą".
On Board brała udział w jednym z przetargów Grupy Żywiec (zajęła drugie miejsce) i otrzymała propozycję poprowadzenia tego właśnie projektu dla marki Warka. Współpraca agencji z Grupą Żywiec potrwa do września. (DR, PR)

(20.06.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.