Koszty działalności Krajowego Instytutu Mediów  |  Polacy coraz częściej newsów szukają w internecie  |  Przychody Polityki Insight  |  DDB Warszawa i McCann Poland z nagrodami  |  Menedżer odchodzi z Agory  |  Produkująca seriale firma Telemark ze wzrostem  |  Właściciel dolnośląskiego multipleksu telewizyjnego na minusie  |  Lista "Top Women in Global Cinema"  |  FoodCare wybiera agencję reklamową  |  Sponsoring w Banku Pekao SA  |  Xtreme Fitness Gyms współpracuje  |  Gmina Wisła planuje kampanię  |  Chromatique wspiera Persil  |  Fundacja Legii i Screen Network zaangażowane w kampanię  |  Bunge Polska rusza  |  Netflix we Francji będzie udostępniać kanały TF1  |  "The New York Times" wprowadza subskrypcje dla rodzin i znajomych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Koszty działalności Krajowego Instytutu Mediów  |  Polacy coraz częściej newsów szukają w internecie  |  Przychody Polityki Insight  |  DDB Warszawa i McCann Poland z nagrodami  |  Menedżer odchodzi z Agory  |  Produkująca seriale firma Telemark ze wzrostem  |  Właściciel dolnośląskiego multipleksu telewizyjnego na minusie  |  Lista "Top Women in Global Cinema"  |  FoodCare wybiera agencję reklamową  |  Sponsoring w Banku Pekao SA  |  Xtreme Fitness Gyms współpracuje  |  Gmina Wisła planuje kampanię  |  Chromatique wspiera Persil  |  Fundacja Legii i Screen Network zaangażowane w kampanię  |  Bunge Polska rusza  |  Netflix we Francji będzie udostępniać kanały TF1  |  "The New York Times" wprowadza subskrypcje dla rodzin i znajomych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Koszty działalności Krajowego Instytutu Mediów  |  Polacy coraz częściej newsów szukają w internecie  |  Przychody Polityki Insight  |  DDB Warszawa i McCann Poland z nagrodami  |  Menedżer odchodzi z Agory  |  Produkująca seriale firma Telemark ze wzrostem  |  Właściciel dolnośląskiego multipleksu telewizyjnego na minusie  |  Lista "Top Women in Global Cinema"  |  FoodCare wybiera agencję reklamową  |  Sponsoring w Banku Pekao SA  |  Xtreme Fitness Gyms współpracuje  |  Gmina Wisła planuje kampanię  |  Chromatique wspiera Persil  |  Fundacja Legii i Screen Network zaangażowane w kampanię  |  Bunge Polska rusza  |  Netflix we Francji będzie udostępniać kanały TF1  |  "The New York Times" wprowadza subskrypcje dla rodzin i znajomych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 13, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wpadka "Wiadomości" TVP - sierp i młot jako symbol Rosji

TVP wydobyła z archiwum czerwony sztandar ZSRR

"Wiadomości" TVP 1 informację o remisie Polski z Rosją zilustrowały flagą Związku Radzieckiego.

Do wpadki doszło w dzisiejszym wydaniu "Wiadomości" o godz. 12, które prowadziła Katarzyna Senyk. W grafice do materiału o wczorajszym meczu Polska - Rosja zamiast trójkolorowej flagi Federacji Rosyjskiej pojawił się czerwony sztandar Związku Radzieckiego z sierpem i młotem.
Wczoraj policja obawiała się, że rosyjscy kibice przy okazji meczu będą drażnić Polaków symbolami ZSRR. Po symbolikę tę sięgnęła jednak TVP w swoim głównym serwisie informacyjnym.
Prowadzący w środę główne wydanie "Wiadomości" szef programu Piotr Kraśko przeprosił widzów za blamaż z sierpem i młotem, mówiąc, że był to "absolutnie niezamierzony błąd i to w najgorszym możliwym momencie".
"To był niezamierzony błąd działu techniki komputerowej. Wobec pracownika odpowiedzialnego za błąd zostały wyciągnięte konsekwencje służbowe" - informuje rzeczniczka prasowa TVP, Joanna Stempień-Rogalińska. (GK, RUT)

(13.06.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.