Dział: INTERNET

Dodano: Czerwiec 12, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Koniec niemieckiego serwis społecznościowego pod marką StudiVZ

Koncern medialny Holtzbrinck zapowiedział rebranding serwisu społecznościowego StudiVZ.

W ostatnim kwartale br. StudiZV oraz jego siostrzane serwisy MeinVZ i SchülerVZ zostaną włączone do grupy serwisów społecznościowych Poolwerk. Najpopularniejsze jeszcze dwa lata temu niemieckie medium społecznościowe (StudiVZ) zmieni nazwę na Idpool. Przyczyną rezygnacji z marki VZ jest jej słabnąca popularność – z trzech serwisów VZ korzysta obecnie około 4 mln użytkowników, podczas gdy Facebook ma ich w Niemczech niemal 20 mln.
Holtzbrinck nabył StudiVZ w 2008 roku za 85 mln euro. (LL)

(12.06.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.