Podczas meczu Polska - Grecja najbardziej widoczny był Adidas

Transmisja meczu Euro 2012 Polska - Grecja w TVP 1 zapewniła ekspozycję w telewizji 23 markom. Ich łączny czas ekspozycji wyniósł 104 minuty. Najdłużej były widoczne marki: Adidas, UEFA Euro 2012 i Orange - wyliczyła firma Pentagon Research.
Marka Adidas przy okazji transmisji meczu była widoczna przez 668 sekund. Kolejne pozycje zajęły brandy: UEFA Euro 2012 - 643 sekudny, Orange - 433 sekundy, Nike - 398 sekund, Canon - 392 sekundy, Warsaw - 380 sekund, Sharp - 379 sekund, McDonald's - 362 sekundy, Respect - 354 sekundy, Kia - 350 sekund.
Marki na bandach wokół boiska zabierały 80 proc. czasu ekspozycji, a na strojach zawodników - 20 proc.
Jak zauważa Pentagon Research, sponsorzy Euro 2012 zyskiwali nie tylko w TVP, która transmituje mecze. Łączny czas przeznaczony na ekspozycje marek w TVP 1, TVP 2, Polsacie i TVN (8 czerwca, godz. 6-24) wyniósł 201 minut.
W dniu meczu najdłuższy czas ekspozycji marek wygenerowała transmitująca spotkanie TVP 1 - 83 proc. Dalej znalazł się Polsat - 9 proc., TVP 2 - 5 proc. i TVN - 3 proc. (TW, PR)
(11.06.2012)
