Dział: INTERNET

Dodano: Czerwiec 11, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ponad połowa reklam w sieci to double billboard

Najpopularniejszą formą reklamy w Internecie jest niezmiennie double billboard 750 x 200 – wynika z badania GemiusAdMonitor.

52,1 proc. reklam w sieci w pierwszym kwartale br. emitowanych było w formacie double billboard. Drugie miejsce przypadło pre-roll (13,4 proc.), a trzecie zajął toplayer (8,4 proc.). W pierwszej piątce znalazły się też: rectangle 300 x 2500 (5 proc.) i half page 300 x 600 (3,2 proc.).
W pierwszym kwartale br. najaktywniej reklamowały się branże: media, książki, CD i DVD (14,2 proc. emisji w całkowitej liczbie badanych kampanii), telekomunikacja (13 proc.) oraz żywność (11,2 proc.).
GemiusAdMonitor to cykliczne badanie reklamy online prowadzone przez firmę Gemius SA. (KOZ)

(11.06.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.