Ponad połowa reklam w sieci to double billboard
11.06.2012, 18:21

Najpopularniejszą formą reklamy w Internecie jest niezmiennie double billboard 750 x 200 – wynika z badania GemiusAdMonitor.
52,1 proc. reklam w sieci w pierwszym kwartale br. emitowanych było w formacie double billboard. Drugie miejsce przypadło pre-roll (13,4 proc.), a trzecie zajął toplayer (8,4 proc.). W pierwszej piątce znalazły się też: rectangle 300 x 2500 (5 proc.) i half page 300 x 600 (3,2 proc.).
W pierwszym kwartale br. najaktywniej reklamowały się branże: media, książki, CD i DVD (14,2 proc. emisji w całkowitej liczbie badanych kampanii), telekomunikacja (13 proc.) oraz żywność (11,2 proc.).
GemiusAdMonitor to cykliczne badanie reklamy online prowadzone przez firmę Gemius SA. (KOZ)
(11.06.2012)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
