Mamed Khalidov reklamuje napój Tiger

Mamed Khalidov, polski zawodnik mieszanych sztuk walki (MMA) i międzynarodowy mistrz federacji Konfrontacji Sztuk Walki (KSW) w wadze półciężkiej, pojawił się w reklamie napojów energetycznych Tiger (Grupa Maspex Wadowice).
Pomysł na reklamę zrodził się po walce, w której Khalidov znokautował Rodneya Wallace'a. Nokaut ten jest motywem reklamy z udziałem sportowca. Od połowy minionego tygodnia emitują ją ogólnopolskie stacje telewizyjne (m.in TVP, Polsat). Nie wiadomo, czy sportowiec zostanie zaangażowany także do innych działań reklamowych brandu. - Nie informujemy o działaniach z wyprzedzeniem - wyjaśnia Dorota Liszka, rzecznik prasowy Maspeksu.
Reklamę opracowała agencja Vitamina Cinema. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia.
Przypomnijmy, że niedawno ambasadorem konkurencyjnej marki Black (FoodCare) został pięściarz Mike Tyson; kampania z jego udziałem ruszyła pod koniec maja. (DR, PR)
(11.06.2012)
