Program ekonomiczny "Kto za to zapłaci?" miał 770 tys. widzów
Program ekonomiczny "Kto za to zapłaci?", nadawany wiosną przez TVP 1, gromadził średnio 770 tys. widzów - wynika z danych
Nielsen Audience Measurement.
Audycja Tadeusza Mosza, współprowadzona przez Jana Wróbla, była nowością wiosennej ramówki Jedynki. Była emitowana od 6 marca do 5 czerwca, we wtorki ok. 22. Średnio stacja miała w czasie emisji tego programu 7,1 proc. udziału w rynku – mniej niż konkurencyjne telewizje. Liderem pasma była Dwójka mająca 22,9 proc. udziału w rynku, TVN wybierało 18,4 proc. oglądających w tym czasie telewizję, a Polsat – 12,1 proc. W grupie komercyjnej widzów w wieku 16-49 lat udział Jedynki był jeszcze mniejszy: 5,8 proc. Liderem był tu TVN (22,8 proc.), przed Dwójką (16,2 proc.) i Polsatem (13,7 proc.). (RUT)
(11.06.2012)










