Wpływy reklamowe Polskiego Radia  |  Najwięksi reklamodawcy dzienników  |  Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wpływy reklamowe Polskiego Radia  |  Najwięksi reklamodawcy dzienników  |  Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wpływy reklamowe Polskiego Radia  |  Najwięksi reklamodawcy dzienników  |  Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 05, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bank Pekao zrezygnował z żubra w logotypie

Bank Pekao, narodowy sponsor i oficjalny bank Euro 2012, wykorzystuje ten turniej do wprowadzenia nowych produktów i identyfikacji wizualnej swojego właściciela - Grupy UniCredit.

W nowym logotypie Banku Pekao nie ma już charakterystycznego żubra i niebieskiego koloru. Bank przyjął identyfikację wizualną swojego właściciela, Grupy UniCredit. Firma zmienia identyfikację wizualną chwilę przed Euro 2012, bo chce wykorzystać fakt, że jest sponsorem narodowym turnieju i dzięki temu dotrze do milionów oglądających transmisje z mistrzostw. Bank Pekao chce też mocniej wykorzystać marketingowo fakt sponsorowania przez Grupę UniCredit piłkarskiej Ligi Mistrzów.
Rebranding ma kosztować ok. 40 mln zł. Motyw żubra ma być jednak wykorzystywany w produktach bankowości detalicznej.
Przy okazji Euro 2012 Bank Pekao wprowadził dla wszystkich grup klientów karty płatnicze i kredytowe oraz serię kart pre-paid - m.in. dla czterech polskich miast gospodarzy Euro 2012. Będą one dystrybuowane w strefach kibica, gdzie będą podstawową formą realizowania płatności. Bank Pekao planuje kampanię reklamową nowych produktów w najbardziej popularnych mediach.
Przedstawiciele Banku Pekao oszacowali zaangażowanie firmy w finansowanie projektów związanych z Euro 2012 w samych tylko miastach gospodarzach na ok. 4 mld zł. (TW, PR)

(05.06.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.