Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 05, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"X Factor" TVN stracił 1,4 mln widzów w porównaniu z ub.r.

Program rozrywkowy "X Factor" przyciągał wiosną do TVN średnio 3,1 mln widzów - ok. 1,4 mln mniej niż rok temu.

Show był nadawany od 3 marca do 2 maja, w soboty o 20 (rok temu - w niedziele o 20) i dawał TVN średnio 21,4 proc. udziału w rynku. Liderem był w tym czasie TVP 1 z udziałem 21,7 proc. (m.in. pasmo filmowe), gorzej wypadły jednak TVP 2 - 14,3 proc. i Polsat - 12,4 proc. Natomiast w grupie komercyjnej (osoby w wieku 16-49 lat) TVN był zdecydowanym liderem z 27 proc. udziału. Jedynkę wybierało w tej grupie 15,4 proc. osób mających w tym czasie włączone telewizory, Polsat 14,7 proc., a Dwójkę 11,8 proc.
Najwięcej widzów – 3,9 mln - przyciągnął drugi odcinek show, z 10 marca. TVN miał w czasie jego emisji 24,7 proc. udziału w rynku (30,9 proc. w grupie komercyjnej).
Dane: Nielsen Audience Measurement. (RUT)

(05.06.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.