Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 04, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN liderem oglądalności w maju

Największy udział w widowni telewizyjnej miał w maju TVN, na drugim miejscu uplasował się Polsat. Kanał TVP 1 z ubiegłorocznej pozycji lidera spadł na trzecie miejsce.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że żadna z głównych telewizji nie poprawiła w maju swojego udziału w rynku w porównaniu z tym miesiącem w ub.r. Największy spadek – zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej – zanotował TVP 1.
Liderem w maju był TVN z udziałem 15,7 proc., drugie miejsce zajął Polsat – 14,9 proc. (obie stacje utrzymały wyniki z ub.r.). Udział Jedynki wyniósł 14,7 proc. (wobec 18,1 proc. rok temu), a Dwójki – 12,5 proc. (spadek z 13,8 proc.).

 

 

http://chart.apis.google.com/chart?chxs=0,161818,12.5&chxt=x&chs=562x285&cht=p3&chco=224499&chd=s:KJJIa&chdl=TVN|Polsat|TVP+1|TVP+2|pozosta%C5%82e&chdlp=b&chl=15%2C7+%25|14%2C9+%25|14%2C7+%25|12%2C5+%25|42%2C3+%25&chma=0,0,0,25&chtt=Udzia%C5%82y+w+widowni+telewizyjnej+w+maju+br.&chts=323232,13

 

Także w grupie komercyjnej (widzowie mający 16-49 lat) największy udział – 16,6 proc. – zanotował TVN (spadek z 17,5 proc. w ub.r.), a tuż za nim był Polsat – 16,5 proc. (w ub.r.: 16,8 proc.). Więcej straciły w tej grupie anteny TVP: udział Jedynki wyniósł 11 proc. (13,8 proc.), a Dwójki – 10,7 proc. (12,3 proc.). (RUT)

(04.06.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.