Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 01, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

CBS sprzedało połowę czasu reklamowego przy kolejnym Super Bowl

Stacja telewizyjna CBS podała, że sprzedała już ponad połowę czasu reklamowego przy planowanej transmisji przyszłorocznego meczu Super Bowl.

Według portalu branżowego AdWeek średnia cena 30-sekundowego spotu reklamowego na antenie CBS wynosi ok. 3,8 mln dol. - o 300 tys. więcej niż wynosiła średnia cena przy tegorocznym Super Bowl transmitowanym przez NBC. Kanał CBS nie ujawnił listy firm, które już wykupiły czas reklamowy. Przyszłoroczny mecz Super Bowl zostanie rozegrany 3 lutego w Nowym Orleanie. (ATS)

(01.06.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.