Dział: PERSONALIA

Dodano: Czerwiec 01, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jarosław Kalbarczyk w biurze reklamy Onetu

Do biura reklamy Onetu dołączył Jarosław Kalbarczyk, który objął nowo powstałe stanowisko dyrektora działu sprzedaży klientów agencyjnych.

Kalbarczyk zarządza dwoma zespołami sprzedaży klientów agencyjnych, które mu podlegają. Oba zespoły planują i obsługują kampanie reklamowe zlecane przez domy mediowe i agencje interaktywne.
Jarosław Kalbarczyk od 2005 roku pracował w biurze reklamy TVN, zarządzał zespołem sprzedaży kanałów wydzielonych. Wcześniej m.in. zajmował stanowiska menedżerskie w biurach reklamy Bonnier Business Polska i RMF FM. (AT, PR)

(01.06.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.