Reklama Nike na budynku Orco Tower nie ma związku z Euro 2012 - twierdzi Nike

(Fot. Marcin Obara/Press)
Firma Nike Poland, która umieściła reklamę wielkoformatową na biurowcu Orco Tower w centrum Warszawy, twierdzi, że nie ma to nic wspólnego z Euro 2012.
Reklama Nike na Orco Tower jest największą reklamą wielkoformatową marki w historii jej obecności w Polsce. Ma ok. 13,5 tys. mkw. powierzchni i "okleja" budynek z trzech stron. Widnieją na niej wizerunki trzech piłkarzy reprezentacji Polski: Roberta Lewandowskiego, Jakuba Błaszczykowskiego i Wojciecha Szczęsnego. Reklama jest elementem kampanii globalnej "To jest mój czas", którą Nike prowadzi od 18 maja.
Orco Tower znajduje się przy Al. Jerozolimskich, na trasie z lotniska do Stadionu Narodowego. Przedstawiciele firmy Nike twierdzą, że umieszczenie reklamy w tym miejscu na chwilę przed Euro 2012 nie ma nic wspólnego z tym turniejem. - Nigdy nie pozycjonowaliśmy i nie pozycjonujemy marki Nike w kontekście sponsoringu Euro 2012. Skupiamy się na kampanii wokół reprezentacji Polski w piłce nożnej, której sponsorem technicznym jesteśmy od początku 2009 roku - mówi Maciej Lasoń, PR manager i rzecznik prasowy Nike Poland.
Łukasz Palczak, brand manager firmy Adidas Poland, która jest oficjalnym sponsorem Euro 2012, nie komentuje działań konkurencji. (TW)
(01.06.2012)
