Nowy polsko-angielski magazyn "Label. Addicted to Design"

Okładka pierwszego numeru "Label".
Kwartalnik "Label. Addicted to Design" debiutuje przed rozpoczęciem Euro 2012, bo chce pokazać Polskę z innej perspektywy.
"Label" to magazyn o architekturze, sztuce i designie. Tematem pierwszego numeru jest polska twórczość. Formuła kwartalnika przewiduje, że każdy artykuł napisany jest po polsku i angielsku.
- Chcieliśmy stworzyć platformę skupiającą kreatywnych, zdolnych ludzi - mówi Paweł Rafa, redaktor naczelny "Label". - Debiut magazynu przypada na czas rozpoczynającego się Euro 2012. Jest to bardzo dobry moment na przybliżenie Polski widzianej z innej perspektywy, a nasza twórczość jest coraz częściej doceniana na arenie międzynarodowej - tłumaczy Rafa.
Wydawcą magazynu jest Labelpunks s.c. Publishing House. Tytuł liczy 164 strony i kosztuje 20 zł. Oprócz polskich sieci sprzedaży, dostępny jest także za granicą. Jego nakład to 10 tys. egz. (AT, PR)
(29.05.2012)
