Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Maj 24, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Ojciec Mateusz" wyprzedził "Ranczo"

Dane z okresu 14.05.2012 - 20.05.2012
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVN 16,37%
2 Polsat 15,08%
3 TVP1 14,47%
4 TVP2 12,48%
5 TVP INFO 3,75%
6 TVN24 2,69%
7 TVN7 2,44%
8 TV4 2,32%
9 TV PULS 2,07%
10 Polsat2 1,18%
11 Disney Channel 0,93%
12 AXN 0,86%
13 Polsat News 0,84%
14 Cartoon Network 0,79%
15 Eurosport 0,70%
16 Disney XD 0,67%
17 Kino Polska 0,63%
18 Discovery 0,63%
19 TVN Style 0,62%
20 National Geographic 0,57%
  Inne 19,91%













Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 14.05.2012 20:47:52 6 998 19,59%
2 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 17.05.2012 20:34:47 5 148 14,41%
3 RANCZO /SER.KOM.POL./ TVP1 20.05.2012 20:22:57 5 084 14,23%
4 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 18.05.2012 20:12:40 4 872 13,64%
5 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 15.05.2012 20:10:51 4 202 11,76%
6 PROGNOZA POGODY TVP1 20.05.2012 20:10:26 4 199 11,76%
7 FAKTY TVN 16.05.2012 19:00:00 4 153 11,62%
8 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 20.05.2012 19:58:17 4 130 11,56%
9 KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ TVP2 14.05.2012 21:41:20 4 088 11,44%
10 W-11 WYDZIAŁ ŚLEDCZY /SER.KRYM.POL/ TVN 16.05.2012 20:45:55 3 984 11,15%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(24.05.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.