Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Maj 13, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ciszewski MSL pracuje dla Algidy

Agencja Ciszewski MSL (Publicis Group) rozpoczęła obsługę marki Algida (Unilever Polska).

Zadaniem agencji jest stworzenie strategii komunikacyjnej w związku z wprowadzeniem nowych produktów. Jej realizację rozpoczęto 10 maja, kiedy to nowości zaprezentowano w formie warsztatów kulinarnych. Na lipiec i sierpień zaplanowano blogger relations oraz inne działania e-PR. Ciszewski MSL przygotuje również aplikacje internetowe kampanii. Prócz tego agencji powierzono media relations dla Algidy, Magnum i Cart D'or. Obsługą klienta zajmuje się zespół consumer goods & lifestyle, kierowany przez Zofię Bugajną.
Agencja Ciszewski MSL pracuje dla Unilevera od trzech lat, obsługiwała w przeszłości m.in. marki Axe i Rexona. Obsługę Algidy pozyskała, wygrywając przetarg. Nie ujawnia szczegółów zawartej w jego wyniku umowy, w tym czasu jej obowiązywania. (DR, PR)

(13.05.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.