Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Maj 11, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Praca agencji Tribal DDB Warszawa dla Carte D'or wchodzi na inne rynki

(Fot. lodoweinspiracje.pl)

Kolejne kraje uruchamiają serwisy internetowe lodów Carte D'or – Lodoweinspiracje.pl, które zaprojektowała i wykonała polska agencja Tribal DDB Warszawa.

W ramach współpracy z działem brand development marki Carte D'or (Unilever), agencja Tribal DDB Warszawa zaprojektowała i wykonała serwis internetowy, składający się m.in. z przepisów na desery lodowe. Komunikacja internetowa marki wspierana będzie przez aplikacje przeznaczone na Facebooka, platformy Android i iOS oraz wersję mobilną serwisu.
Lokalne oddziały Unilever na podstawie wersji serwisu i aplikacji przygotowanych przez Tribal DDB Warszawa przygotowują adaptacje językowe serwisu. W najbliższym czasie swoją premierę będzie miała wersja czeska, rumuńska oraz słowacka. (DR, PR)
 

(11.05.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.