Praca agencji Tribal DDB Warszawa dla Carte D'or wchodzi na inne rynki

(Fot. lodoweinspiracje.pl)
Kolejne kraje uruchamiają serwisy internetowe lodów Carte D'or – Lodoweinspiracje.pl, które zaprojektowała i wykonała polska agencja Tribal DDB Warszawa.
W ramach współpracy z działem brand development marki Carte D'or (Unilever), agencja Tribal DDB Warszawa zaprojektowała i wykonała serwis internetowy, składający się m.in. z przepisów na desery lodowe. Komunikacja internetowa marki wspierana będzie przez aplikacje przeznaczone na Facebooka, platformy Android i iOS oraz wersję mobilną serwisu.
Lokalne oddziały Unilever na podstawie wersji serwisu i aplikacji przygotowanych przez Tribal DDB Warszawa przygotowują adaptacje językowe serwisu. W najbliższym czasie swoją premierę będzie miała wersja czeska, rumuńska oraz słowacka. (DR, PR)
(11.05.2012)
