Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Maj 11, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Ranczo" dogania "M jak miłość"

Dane z okresu 01.05.2012 - 07.05.2012
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 14,70%
2 TVN 14,32%
3 TVP2 13,51%
4 Polsat 13,45%
5 TVP INFO 3,71%
6 TVN24 2,57%
7 TV4 2,55%
8 TVN7 2,24%
9 TV PULS 1,97%
10 Polsat Sport 1,24%
11 Polsat2 1,20%
12 Kino Polska 1,02%
13 Disney Channel 0,84%
14 Polsat News 0,81%
15 Disney XD 0,80%
16 Cartoon Network 0,80%
17 AXN 0,78%
18 Eurosport 0,71%
19 MiniMini 0,69%
20 TVN Style 0,68%
  Inne 21,41%














Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MILOSC /TELENOW.POL./ - /P/ TVP2 30.04.2012 20:45:57 6 494 18,18%
2 RANCZO /SER.KOM.POL./ - /P/ TVP1 6.05.2012 20:24:49 6 356 17,79%
3 NA DOBRE I NA ZLE /SER.OBYCZ.POL./ - /P/ TVP2 4.05.2012 20:12:47 5 064 14,18%
4 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 6.05.2012 19:59:31 4 705 13,17%
5 PROGNOZA POGODY TVP1 6.05.2012 20:13:15 4 552 12,74%
6 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ - /P/ TVP1 3.05.2012 20:30:33 4 494 12,58%
7 GOL T-MOBILE EKSTRAKLASA /MAG.PIL.POL./ TVP1 6.05.2012 20:07:16 4 291 12,01%
8 FAKTY TVN 6.05.2012 19:00:03 3 992 11,18%
9 BARWY SZCZESCIA /SER.POL./ - /P/ TVP2 1.05.2012 20:12:20 3 958 11,08%
10 KULISY SERIALU M JAK MILOSC TVP2 30.04.2012 21:37:54 3 934 11,01%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(11.05.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.