Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 10, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PZU wprowadza nowe logo

Nowe logo PZU

PZU zmienia identyfikację wizualną. Towarzyszyć temu będzie kampania reklamowa, podkreślająca przeobrażenia w firmie.

Odświeżone logo PZU przygotowane przez Michała Łojewskiego nawiązuje do znaku, który obowiązywał w firmie od 1952 roku do połowy lat 90. Nowoczesności ma mu nadać rozświetlona obręcz.
Nowy system identyfikacji wizualnej w spójny sposób ujmuje kwestie prezentowania logo na różnego rodzaju materiałach. Nawiasy, którymi otaczane są hasła reklamowe i motywy graficzne zostały zaczerpnięte z obręczy logo. Symbolizują one ochronę i opiekę jaką PZU otacza swoich klientów. Nowa identyfikacja będzie dotyczyć wszystkich spółek należących do Grupy PZU.
Odświeżenie identyfikacji ma podkreślić zmiany jakie zaszły w PZU - m.in. uproszczenie i skrócenie likwidacji szkód, możliwość zgłaszania szkód przez Internet, czy połączenie większości oddziałów PZU SA i PZU Życie SA. "Postanowiliśmy odświeżyć wizerunek, aby zakomunikować zmiany, jakie konsekwentnie wprowadzamy w firmie. Nasi klienci już je widzą. Pora, aby pokazać je także klientom naszej konkurencji" - informuje w komunikacie Witold Jaworski, członek zarządu PZU SA.
Nowe logo będzie wykorzystywane od 12 maja br. w komunikacji marketingowej i w identyfikacji oddziałów PZU. Będzie sukcesywnie wprowadzane w drukach oraz na wszystkich wykorzystywanych do tej pory nośnikach. Sukcesywnie do końca września będzie wymienianie oznakowanie w oddziałach, a do końca roku w placówkach agentów i partnerów biznesowych. Nowe oznakowanie otrzyma w sumie ponad 1000 oddziałów PZU i placówek agentów.
Wprowadzeniu nowego logo towarzyszyć będzie kampania reklamowa. Bohaterem kampanii jest postać Molocha, który symbolizuje negatywne stereotypy o marce PZU. Jest on uczestnikiem nowej firmowej rzeczywistości, w której nie potrafi się odnaleźć.
Kampania będzie obejmowała telewizję, prasę, nośniki outdoorowe, Internet. Rozpoczyna się 12 maja i potrwa do końca lipca. Kreację przygotowały agencje PZL i K2 Internet. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialne są Starlink i ACR. (PR)
 

(10.05.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.