Wydawnictwo Story House Egmont  |  M.st. Warszawa wybiera agencje  |  Operator kablowy ITV Media  |  Trzeci sezon "Bosacka daje radę"  |  Radio Katowice bez programu regionalnego  |  Radio Kraków rozpoczęło kampanię  |  Spadki sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych  |  Pakiet Viaplay Filmy i Seriale w Megogo  |  Nadawca stołecznego Radia Kolor  |  Prezeska Stowarzyszenia Pisarzy Polskich  |  More Bananas rozpoczęła współpracę  |  Owen Wilson ambasadorem Wolt  |  Grono klientów agencji More  |  Opus B i Grupa Freundschaft  |  Aleph i Superbet poszerzają współpracę  |  Arun Srinivas szefem Meta Platforms w Indiach  |  Netflix będzie współpracować z Yahoo! w zakresie sprzedaży reklam  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawnictwo Story House Egmont  |  M.st. Warszawa wybiera agencje  |  Operator kablowy ITV Media  |  Trzeci sezon "Bosacka daje radę"  |  Radio Katowice bez programu regionalnego  |  Radio Kraków rozpoczęło kampanię  |  Spadki sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych  |  Pakiet Viaplay Filmy i Seriale w Megogo  |  Nadawca stołecznego Radia Kolor  |  Prezeska Stowarzyszenia Pisarzy Polskich  |  More Bananas rozpoczęła współpracę  |  Owen Wilson ambasadorem Wolt  |  Grono klientów agencji More  |  Opus B i Grupa Freundschaft  |  Aleph i Superbet poszerzają współpracę  |  Arun Srinivas szefem Meta Platforms w Indiach  |  Netflix będzie współpracować z Yahoo! w zakresie sprzedaży reklam  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawnictwo Story House Egmont  |  M.st. Warszawa wybiera agencje  |  Operator kablowy ITV Media  |  Trzeci sezon "Bosacka daje radę"  |  Radio Katowice bez programu regionalnego  |  Radio Kraków rozpoczęło kampanię  |  Spadki sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych  |  Pakiet Viaplay Filmy i Seriale w Megogo  |  Nadawca stołecznego Radia Kolor  |  Prezeska Stowarzyszenia Pisarzy Polskich  |  More Bananas rozpoczęła współpracę  |  Owen Wilson ambasadorem Wolt  |  Grono klientów agencji More  |  Opus B i Grupa Freundschaft  |  Aleph i Superbet poszerzają współpracę  |  Arun Srinivas szefem Meta Platforms w Indiach  |  Netflix będzie współpracować z Yahoo! w zakresie sprzedaży reklam  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: OPINIE

Dodano: Maj 10, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

O sukcesie Publio.pl może zadecydować udana promocja

Takiej księgarni jak Publio.pl można się było po Agorze spodziewać.
Nie zaskakuje sprzedaż kilku formatów w jednej cenie, ani to, że księgarnia unika nieprzyjaznych zabezpieczeń DRM. To już dziś standard. Gdy oferta i ceny w wielu księgarniach są podobne, o sukcesie decydować może udana promocja, na co Agora ma na pewno przestrzeń w swoich mediach. To mnie cieszy, bo oznacza propagowanie czytelnictwa książek elektronicznych i służy całemu rynkowi.
Równie ważne są pozytywne doświadczenia użytkowników. Niektóre księgarnie straszą skomplikowanym procesem zakupu, który bardziej pasuje do kupowania pralki niż e-booka. Publio.pl wypada tutaj bardzo przeciętnie. Nie jest przyjemne czekanie na akceptację przelewu w sytuacji gdy kupujemy książkę elektroniczną i chcemy ją mieć natychmiast. W sklepie Agory nie ma jeszcze możliwości płatności jednym kliknięciem, co w różnych formach wprowadziły Nexto i Virtualo, a to bardzo ułatwia zakupy impulsywne.
Dobrym pomysłem jest utworzenie społeczności, pytanie tylko, na ile księgarnia będzie umiała ją zaktywizować. Jeśli to się uda i jeśli użytkownicy będą równie zaangażowani co na forach Gazeta.pl, jest szansa, że Publio.pl stanie się miejscem do którego będzie się także przeychodziło aby przeczytać opinie. A tę rolę na świecie spełnia przecież Amazon.
Robert Drózd - auto bloga Świat Czytników

(10.05.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.