Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 07, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Finał "Bitwy na głosy" miał 2,8 mln widzów

"Bitwę na głosy" wygrała drużyna Kamila Bednarka z Brzegu (fot. PAT/TVP)

Finałowy odcinek programu rozrywkowego "Bitwa na głosy" przyciągnął w ostatnią sobotę 2,8 mln widzów. Średnio w czasie emisji tego show w wiosennej ramówce TVP 2 gromadził 2,6 mln telewidzów.

Większe powodzenie miały programy rozrywkowe konkurencyjnych stacji. Od początku marca do ostatniego weekendu gromadziły one przed telewizorami średnio po: 3,5 mln osób ("Tylko muzyka. Must be the music" Polsatu), 3,2 mln ("X Factor" TVN) i 2,9 mln ("Tylko taniec. Got to dance" Polsatu).
Produkowana przez firmę Mastiff Media Polska "Bitwa" była emitowana w TVP 2 w soboty o 20. Dwójka miała w tym czasie średnio 17,5 proc. udziału w rynku, ustępując Jedynce (20,3 proc., pasmo serialowo-filmowe) i TVN (19,2 proc., głównie show "X Factor"), a wyprzedzając Polsat (11,7 proc., pasmo filmowe). W grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat) udział Dwójki był mniejszy - 14,8 proc. Tu także "Bitwa" dała stacji trzecią pozycję: za TVN (24,4 proc.) i Jedynką (15 proc.), a przed Polsatem (14,2 proc.).
Nadawany w czasie długiego majowego weekendu finałowy odcinek show dał TVP 2 pozycję lidera pasma z udziałem 20,5 proc. w grupie ogólnej – i drugie miejsce w grupie komercyjnej z udziałem 19,3 proc. (TVN miał 22,3 proc.).
"Bitwę na głosy" wygrała drużyna Kamila Bednarka. Na najbliższą sobotę Dwójka planuje jeszcze jeden specjalny odcinek programu.
Dane: Nielsen Audience Measurement. (RUT)

(07.05.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.