Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Maj 07, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dane z okresu 23.04.2012 - 29.04.2012

Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVN 15,46%
2 TVP1 14,89%
3 Polsat 14,66%
4 TVP2 12,39%
5 TVP INFO 3,67%
6 TVN24 3,00%
7 TV4 2,57%
8 TVN7 2,39%
9 TV PULS 2,07%
10 Polsat2 1,26%
11 Polsat News 0,88%
12 Disney Channel 0,85%
13 Cartoon Network 0,80%
14 Kino Polska 0,79%
15 Eurosport 0,78%
16 AXN 0,75%
17 Disney XD 0,64%
18 Polsat Sport 0,62%
19 Discovery 0,61%
20 TVN Style 0,60%
  Inne 20,32%













Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MILOSC /TELENOW.POL./ - /P/ TVP2 23.04.2012 20:45:21 7 482 20,94%
2 RANCZO /SER.KOM.POL./ - /P/ TVP1 29.04.2012 20:16:43 5 339 14,95%
3 BARWY SZCZESCIA /SER.POL./ - /P/ TVP2 24.04.2012 20:23:25 5 299 14,83%
4 NA DOBRE I NA ZLE /SER.OBYCZ.POL./ - /P/ TVP2 27.04.2012 20:13:35 4 816 13,48%
5 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ - /P/ TVP1 26.04.2012 20:27:20 4 743 13,28%
6 PROGNOZA POGODY TVP1 29.04.2012 20:07:09 3 982 11,15%
7 KULISY SERIALU M JAK MILOSC TVP2 23.04.2012 21:36:49 3 929 11,00%
8 FAKTY TVN 24.04.2012 19:00:05 3 918 10,97%
9 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 29.04.2012 19:56:06 3 830 10,72%
10 RAJD ARGENTYNY - RELACJA /PROG. SPORT./ TVP1 29.04.2012 20:01:24 3 790 10,61%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(07.05.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.