Serce i Rozum mogą zniknąć z reklam Orange

Serce i Rozum, ikony marki TP SA (obecnie Orange), mogą zniknąć z komunikacji reklamowej Orange - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.
Według wcześniejszych ustaleń bohaterowie reklam TP SA mieli się pojawiać jedynie w reklamach produktowych Orange (pisaliśmy o tym w "Presserwisie" z 2 kwietnia). Z naszych informacji wynika jednak, że prawdopodobnie pozostaną w komunikacji Orange tylko do końca br. Ostateczne decyzje w tej sprawie zapadną na przełomie maja i czerwca.
Konrad Ciesiołkiewicz, dyrektor PR i sponsoringu Orange Polska, zapewnia, że Serce i Rozum nie znikną z kampanii reklamowych Orange. Dowodem ma być "koncept przeprowadzki Serca i Rozumu z TP do Orange".
W przygotowywanej właśnie przez Publicis kolejnej kampanii produktowej Orange Serce i Rozum jeszcze wystąpią. Działania reklamowe zaczną się po majowym weekendzie, ich szczegółów nie udało nam się poznać. (AMS)
(02.05.2012)
