Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PERSONALIA

Dodano: Kwiecień 28, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Piłkarze z TVP zdominowali turniej Press Cup 2012

Puchar zwycięzcom wręczył Maciej Żurawski (fot. Sebastian Łukowski)

Drużyna TVP Info wygrała Press Cup 2012. W finale pokonała "Gazetę Wyborczą" 2:1.

W tym roku w turnieju Press Cup do półfinałów awansowały dwie drużyny telewizji publicznej: TVP i TVP Info. W pierwszym półfinale reprezentacja TVP (ubiegłoroczny finalista) przegrała z "Gazetą Wyborczą" 1:2, a w drugim TVP Info pokonało Polskie Radio (ubiegłoroczny zwycięzca) 1:0.
W finale zmierzyły się ekipy TVP Info i "Gazety Wyborczej". Telewizję do zwycięstwa (2:1) poprowadził kapitan Osfald Rodrigo Pereira (zastępca wydawcy w TVP Info), który strzelił pierwszą bramkę w finale.
W meczu o trzcie miejsce TVP pokonało Polskie Radio 5:0, rewanżując się za ubiegłoroczny finał.
Królem strzelców turnieju został Robert Kisiel (biuro reklamy TVP) - 20 goli, najwszechstronniejszym zawodnikiem Piotr Markowski (Polskie Radio), a najlepszym bramkarzem Filip Łazowy (dziennikarz toruńskiej redakcji "Gazety Wyborczej").
Ćwierćfinały:
Polskie Radio - "Głos Wielkopolski" 1:1 karne 2:1
TVP - "Wprost" 1:1 karne 4:3
"Gazeta Wyborcza" - Trójmiasto.pl 2:0
TVP Info - "Piłka Nożna" 6:0
Półfinały:
Polskie Radio - TVP Info 0:1
"Gazeta Wyborcza" - TVP 2:1
O 3. miejsce
TVP - Polskie Radio 5:0
Finał
TVP Info - "Gazeta Wyborcza" 2:1
Turniej rozgrywany był na boiskach Hotelu Remes Sport & Spa w Opalenicy.
Sponsorem głównym zawodów była Enea. Partnerzy wspierający to: Netia, BZWBK, Jeronimo Martins, Miralex. Sponsorem odżywczym turnieju jest Herbalife. Partnerem medycznym Rehasport Clinic. (GK)

Zespół "Gazety Wyborczej", który dotarł do finału Press Cup 2012 (fot. Sebastian Łukowski)
Radość drużyny TVP Info (fot. Sebastian Łukowski)
Drużyna TVP Info i Maciej Żurawski (fot. Sebastian Łukowski)

(28.04.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.